15 Ocak 2023 Pazar

Tiktok Görüntülenme Artırma İpuçları

Tiktok görüntülenme artırma ipuçları ile ilgili bir dünya tavsiye bulabilisiniz. Ben, bu makalemde bazı taktikleri ele alarak ipuçlarını listelemeye çalıştım. TikTok'taki görüntülemeler yalnızca videonuzun kaç kez görüntülendiğini gösterir. Örneğin bir kişi videonuzu 5 kez görüntülediyse bu 5 kez izlenme olarak kaydedilir. Ancak kişisel bir TikTok hesabınız varsa, her kullanıcının bireysel TikTok görünümü izlenmediği için videonuzu kimlerin izlediğini göremezsiniz.

Bunu yapmak için bir TikTok Business hesabına geçmeniz gerekiyor. Bu, TikTok analitiğine erişmenizi sağlayacaktır. Bu size TikTok hesabınızı görüntüleyen benzersiz görüntülemelerin sayısını ve diğer içerik ölçümlerini gösterecektir.

TikTok'un Bir Görüntülemeyi Hesaplaması Ne Kadar Sürer?

TikTok izlenme açısından diğer sitelere göre daha kolaydır. Kitlenizi büyütmek için belirli sayıda izleyici beklemenize gerek yok. Birisi videonuzu izlemeye başlar başlamaz görüntülemeler kaydedilir. Platform ayrıca tekrarlanan gösterimleri de izler. Yani döngülerin TikTok görüntülemeleri olarak sayılıp sayılmayacağı sorusunun cevabı evet. Video tekrar tekrar oynatılır, ancak her seferinde sayılır.

TikTok'un Algoritmasını Hacklemek Mümkün Mü?

TikTok belgelerinde, amacının platformundaki günlük aktif kullanıcı sayısını artırmak ve böylece içeriğini uzun vadeli elde tutma için optimize etmek olduğunu özellikle belirtiyor. Başka bir WSJ araştırması, TikTok'taki görüntülemelerin %90-95'inin önerilen içerikten kaynaklandığını ve platformun önerilen videolarının büyük ölçüde izleyicilerin ne kadar süre izlediğine bağlı olduğunu buldu.

TikTok Görüntülemelerinizi Artırmak için İpucu

TikTok görüntülemelerinizi artıracak stratejileri öğrenmek için bu tavsiyeyi okuyun!

1. Tiktok'un Önerilen Videolarından Yararlanın

Belirlediğimiz gibi, TikTok'un algoritması öncelikle öneri sistemlerine dayanmaktadır. Bu nedenle, görüntülemelerinizi en üst düzeye çıkarmak istiyorsanız, içeriğinizi görüntüleyenlerinizin Sizin İçin sayfasında görünecek şekilde optimize etmelisiniz.

2. Farklı içerik stratejileri deneyin

Harika TikTok videoları hem amatörler hem de profesyoneller tarafından yapılabilir. Ancak başarının anahtarı, temel içerik stratejinizde yatmaktadır. 9 İşte bunu başarmak için bazı ipuçları.

(a) bağlam veya belirli bir niş;

Videonuzun belirli bir hedefi veya hedef kitlesi olmalıdır. Sizi tanımayan izleyicilere hitap eden içerik türünü düşünün. Bir şey yapabildiğiniz zaman yeteneğinizi gösterin.

Gerçek olmayı unutma. Instagram'dan farklı olarak TikTok'un dürüstlüğü vurguladığını unutmayın. TikTok'ta niş içerik oluşturduğunuzda, küresel kitlelerin Sizin İçin akışında görünür.

(b) olumlu bir ilk izlenim bırakmak;

Marka kimliğinizi anında oluşturun. İçerik konunuzu sunmadan önce insanların oyalanmasını ve beklemesini beklemeyin. İçerik kullanıcının dikkatini çekmezse, akışta hızla gezinecektir.

Videonun dalgalı, dalgalı, grenli veya kalitesinin düşük olmadığından emin olun.

3. Popüler Hashtag'leri Kullanarak Meydan Okumalara Aktif Olarak Katılın.

Nişinizdeki insanlarla bağlantı kurmak için hashtag'leri kullanın. Herhangi bir zamanda devam eden birçok bireysel hashtag mücadelesi vardır. TikTok videolarınızı tanıtmak istiyorsanız, bu zorlukları tamamlamak etkileşimi artırmanın harika bir yoludur. Sektörünüz veya nişinizle alakalı hashtag'ler bulun ve bunların etrafında içerik oluşturun. Hangi hashtag'leri kullanacağınızdan emin değilseniz, trend olan hashtag'ler listemizi düzenli olarak kontrol edin.

4. Tanınabilir ve Göz Alıcı Bir Kanca Kullanarak Niş Otorite oluşturun

Belirli bir kitleye sahip niş kanalların insanların kalma olasılığı daha yüksektir, bu nedenle algoritma onlara öncelik verir. Tanıklık, insanların daha fazlası için geri gelmesini sağlayacaktır.

Şu anda platformda en çok takip edilen hesap olan Khabane Lame'i (@khaby.lame on TikTok) düşünün. Gülünç derecede karmaşık hayat hilelerinin videolarını gizlice parodi yapmak için tanınabilir el hareketlerini kullanıyor. Adanmışları ne bekleyeceklerini biliyorlar ve geri dönecekler. Anında dikkat çeken güçlü kancalar kullanın. Hakkında konuşulma eğiliminde olan hararetli görüşler, tartışmalar ve haberler hakkında düşünün.

5. İçeriğinizi sosyal medyayı kullanarak tanıtın

Bir işletme sahibiyseniz, içeriğinizin etkinliğini oluşturmak, yayınlamak, tanıtmak, dağıtmak ve ölçmek için bir içerik pazarlama stratejisinin ne kadar önemli olduğunu zaten biliyorsunuzdur. Örneğin, birçok TikTok videosu, olabildiğince çok kişiye ulaşmak ve TikTok'un kendisinden daha fazla izlenme elde etmek için Twitter'ın retweet özelliğinden yararlandı.

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Twitter’da Fenomen Olma Yolları Nelerdir?

Twitter'daki fenomenleri düşündüğünüzde, kimi düşünüyorsunuz? Çok mu takipçisi var ve gün boyu tweet mi atıyorlar 2008'den beri her ...