Tiktok görüntülenme artırma ipuçları ile ilgili bir dünya tavsiye bulabilisiniz. Ben, bu makalemde bazı taktikleri ele alarak ipuçlarını listelemeye çalıştım. TikTok'taki görüntülemeler yalnızca videonuzun kaç kez görüntülendiğini gösterir. Örneğin bir kişi videonuzu 5 kez görüntülediyse bu 5 kez izlenme olarak kaydedilir. Ancak kişisel bir TikTok hesabınız varsa, her kullanıcının bireysel TikTok görünümü izlenmediği için videonuzu kimlerin izlediğini göremezsiniz.
Bunu yapmak için bir TikTok Business hesabına geçmeniz gerekiyor. Bu, TikTok
analitiğine erişmenizi sağlayacaktır. Bu size TikTok hesabınızı görüntüleyen
benzersiz görüntülemelerin sayısını ve diğer içerik ölçümlerini gösterecektir.
TikTok'un Bir Görüntülemeyi Hesaplaması Ne Kadar Sürer?
TikTok izlenme açısından diğer sitelere göre daha kolaydır. Kitlenizi
büyütmek için belirli sayıda izleyici beklemenize gerek yok. Birisi videonuzu
izlemeye başlar başlamaz görüntülemeler kaydedilir. Platform ayrıca tekrarlanan
gösterimleri de izler. Yani döngülerin TikTok görüntülemeleri olarak sayılıp
sayılmayacağı sorusunun cevabı evet. Video tekrar tekrar oynatılır, ancak her
seferinde sayılır.
TikTok'un Algoritmasını Hacklemek Mümkün Mü?
TikTok belgelerinde, amacının platformundaki günlük aktif kullanıcı sayısını
artırmak ve böylece içeriğini uzun vadeli elde tutma için optimize etmek
olduğunu özellikle belirtiyor. Başka bir WSJ araştırması, TikTok'taki
görüntülemelerin %90-95'inin önerilen içerikten kaynaklandığını ve platformun
önerilen videolarının büyük ölçüde izleyicilerin ne kadar süre izlediğine bağlı
olduğunu buldu.
TikTok Görüntülemelerinizi Artırmak için İpucu
TikTok görüntülemelerinizi artıracak stratejileri öğrenmek için bu tavsiyeyi
okuyun!
1. Tiktok'un Önerilen Videolarından Yararlanın
Belirlediğimiz gibi, TikTok'un algoritması öncelikle öneri sistemlerine
dayanmaktadır. Bu nedenle, görüntülemelerinizi en üst düzeye çıkarmak
istiyorsanız, içeriğinizi görüntüleyenlerinizin Sizin İçin sayfasında görünecek
şekilde optimize etmelisiniz.
2. Farklı içerik stratejileri deneyin
Harika TikTok videoları hem amatörler hem de profesyoneller tarafından
yapılabilir. Ancak başarının anahtarı, temel içerik stratejinizde yatmaktadır.
9 İşte bunu başarmak için bazı ipuçları.
(a) bağlam veya belirli bir niş;
Videonuzun belirli bir hedefi veya hedef kitlesi olmalıdır. Sizi tanımayan
izleyicilere hitap eden içerik türünü düşünün. Bir şey yapabildiğiniz zaman
yeteneğinizi gösterin.
Gerçek olmayı unutma. Instagram'dan farklı olarak TikTok'un dürüstlüğü
vurguladığını unutmayın. TikTok'ta niş içerik oluşturduğunuzda, küresel
kitlelerin Sizin İçin akışında görünür.
(b) olumlu bir ilk izlenim bırakmak;
Marka kimliğinizi anında oluşturun. İçerik konunuzu sunmadan önce insanların
oyalanmasını ve beklemesini beklemeyin. İçerik kullanıcının dikkatini çekmezse,
akışta hızla gezinecektir.
Videonun dalgalı, dalgalı, grenli veya kalitesinin düşük olmadığından emin
olun.
3. Popüler Hashtag'leri Kullanarak Meydan Okumalara Aktif Olarak Katılın.
Nişinizdeki insanlarla bağlantı kurmak için hashtag'leri kullanın. Herhangi
bir zamanda devam eden birçok bireysel hashtag mücadelesi vardır. TikTok
videolarınızı tanıtmak istiyorsanız, bu zorlukları tamamlamak etkileşimi
artırmanın harika bir yoludur. Sektörünüz veya nişinizle alakalı hashtag'ler
bulun ve bunların etrafında içerik oluşturun. Hangi hashtag'leri
kullanacağınızdan emin değilseniz, trend olan hashtag'ler listemizi düzenli
olarak kontrol edin.
4. Tanınabilir ve Göz Alıcı Bir Kanca Kullanarak Niş Otorite oluşturun
Belirli bir kitleye sahip niş kanalların insanların kalma olasılığı daha
yüksektir, bu nedenle algoritma onlara öncelik verir. Tanıklık, insanların daha
fazlası için geri gelmesini sağlayacaktır.
Şu anda platformda en çok takip edilen hesap olan Khabane Lame'i
(@khaby.lame on TikTok) düşünün. Gülünç derecede karmaşık hayat hilelerinin
videolarını gizlice parodi yapmak için tanınabilir el hareketlerini kullanıyor.
Adanmışları ne bekleyeceklerini biliyorlar ve geri dönecekler. Anında dikkat
çeken güçlü kancalar kullanın. Hakkında konuşulma eğiliminde olan hararetli
görüşler, tartışmalar ve haberler hakkında düşünün.
5. İçeriğinizi sosyal medyayı kullanarak tanıtın
Bir işletme sahibiyseniz, içeriğinizin etkinliğini oluşturmak, yayınlamak,
tanıtmak, dağıtmak ve ölçmek için bir içerik pazarlama stratejisinin ne kadar
önemli olduğunu zaten biliyorsunuzdur. Örneğin, birçok TikTok videosu,
olabildiğince çok kişiye ulaşmak ve TikTok'un kendisinden daha fazla izlenme
elde etmek için Twitter'ın retweet özelliğinden yararlandı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder